Wyjaśniam...

Komentarze

tomasz.palus pisze…
... i tak trzymać :)
Atelier Rozwoju pisze…
:-) dopiero zobaczyłam Twój wpis
Anonimowy pisze…
dopiero po przesłaniu mi wczoraj wieczorem informacji o konkursie dowiedziałam się o istnieniu tego bloga. Muszę przyznać, że wysłałam, że i ja się świetnie bawię!!! Oddałam dziś Synka do dziadków i z założeń i planów pracy nici... Twój blog tak mnie wciągnął, że olałam zadania. Mam nareszcie czas na dobrą zabawę!
Z bardzo wieloma rzeczami i postawami identyfikuję się - i składam ukłon w kierunku Twojej umiejętności celnego i zabawnie inteligentnego określenia rzeczywistości.
Czytam od końca i może wyrobię się czasowo i dojdę do początku ;))
OLA, oby tak dalej.

Karola
matka (p)Olka pisze…
Jeju! To najwspanialsza recenzja, jaką dostałam. :-)))) Dzięki Karola...

Popularne posty