Nauczyć dziecko porządku...

Komentarze

to ja pisze…
Ola, bądź mi siostrą ;) Trzymam kciuki! Uwielbiam Perfekcyjną Panią Domu bo: uświadomiła mi, że istnieją też inne bałaganiary na świecie i daje mi nadzieję że można utrzymywac porządek w domu. Na razie jednak skorzystałam tylko z rewelacyjnego sposobu na składanie czystych ręczników (inna sprawa, że korzystam z tej metody przy co trzecim praniu...).
Ja próbuję nakłonić Hankę do sprzątania, ale skoro sama nie sprzątam regularnie, to czuję się nieswojo zmuszając ją do robienia czegoś, czego ja nie robię...
Ale pomysł ze sprzątaniem przez hankę własnego pokoju (nie mówię o układaniu rzeczy) jest fajny, tylko muszę być konsekwentna.

Magda - mama Hani
Atelier Rozwoju pisze…
Zatem: bałaganiary wszystkich krajów łączmy się! :-) Metoda na składanie ręczników mnie obezwładniła. Ale jeszcze nie miałam okazji jej spróbować ; ). Pozdrawiam ciepło!

Popularne posty