Słowo wyjaśnienia

Dlaczego nienormalna?
Dzisiaj, odbierając moją 4 i pół letnią córkę z przedszkola, usłyszałam od niej, że... jestem nie-normalną matką. Dlaczego? Bo powiedziałam, że król na jej świeżo narysowanym obrazku jest "ekstra". A NORMALNE matki tak nie mówią... Jak mówią normalne matki? Tego nie udało mi się z małoletniej wydusić. Powiedziałam jej, że kiedyś doceni, że ma taką nie-normalną matkę.
A ja jestem przynajmniej podwójnie nie-normalna. Bo "normalne" matki mają długie włosy. Co to za mama z krótki włosami? z rozpaczą zawołało słodkie dziecię na moją zapowiedź radykalnej zmiany fryzury.

Komentarze

gosia i martin pisze…
Olutku, jestem pod wrazeniem, naprawde! Co prawda zawsze ciekawie potrafilas opowiadac, ale ten blog to strzal w dziesiatke!
Atelier Rozwoju pisze…
Dzięki Kochani! Każdy ma jakiegoś hopla - mój polega na potrzebie oddawania otaczającego świata słowem pisanym. :-) Cieszę się, że ktoś oprócz mnie ma z tego frajdę :-) Całuski!!!

Popularne posty