Kochajmy się!

Komentarze

Anonimowy pisze…
mądrze!
Anonimowy pisze…
Ola,

cale morze milosci dla Ciebie tez :)
Anonimowy pisze…
Nic dodać , nic ująć...
Anonimowy pisze…
M....?
matka (p)Olka pisze…
W każdym razie nie B.... ;-)
Anonimowy pisze…
M to może, a B.... to być może?:) nie wiem o co chodzi ale pozdrawiam:)
Anonimowy pisze…
żeby tak w "dniu pączka" nie poczynić wpisu!! wstyd
ciocia
tomasz.palus pisze…
Chętnie przyjmę Rihanne na chatę i obronię przed tym damskim bokserem;)
Anonimowy pisze…
koniec konkursu - koniec bloga. Tak mi się zdaje
matka (p)Olka pisze…
jak ja lubię takich złośliwych mądralińskich... oczywiście! cały zeszły rok pisałam z myślą o konkursie... a jak mnie Wellmanowa nie "doceniła" (hak jej w smak ;-) to mi się odechciało, ha, ha, ha, dobre
napiszę jak mi się coś ciekawego urodzi, nie zamierzam smęcić byle były wpisy, sorry, chwilowo co innego mnie pochłonęło :-) życie nie kończy się na blogu i konkursach. przynajmniej moje. ale się rozpisałam... oj bo mnie wkurza taka durna złośliwość!!!
Anonimowy pisze…
ale to sześć dni zaniedbywania nas - wiernych czytelników!
matka (p)Olka pisze…
wcześniej pisałam raz w tygodniu i nikt nie narzekał ;-) Ok, poprawię się :-) Ale to naprawdę jest tak, ze temat musi przyjść. Na siłę nic nie lubię robić. ;-)

Popularne posty