Piękno w rozmiarze XXXL

Komentarze

Anonimowy pisze…
tez ogladalam ten program i o dziwo - ja bylam w stanie zaakceptowac te kobiety nie odmawiajac im piekna i urody. Za to moj facet patrzyl na nie zniesmaczony i z mina "a fuj". Kiedy spytalam go czy chcialby zanurzyc sie w te piersi -powiedzial, zebym mu nie skladala takich propozycji, bo powoduja u niego odruch wymiotny. Nie cierpi grubasek i tluszczu. Mysle, ze stad ta moda na anoreksje -malo ktory facet lubi DUZE kobiety.

Ja jednak cytujac za Maria Peszek:
"cialo pielegnuje, bo jest domem duszy. i gdy mi jest dobrze, moja dusza mruczy....."
matka (p)Olka pisze…
No jak nie lubi to nie ma co forsować. ;-) Ale są tacy, co lubią. :-))) Na szczęście.
Anonimowy pisze…
no i chyba dotarlysmy do sedna - Najwazniejsze, zeby sie podobac swojemu facetowi. Badz co badz: dodatkowe pare kilo to jeszcze nie dramat. Kobieta powinna byc okragla tu i owdzie ;)
Anonimowy pisze…
jestem facetem i dla mnie kobieta musi mieć więcej pod skórą :-)
to jest niezwykle sexy, apetyczne i pociągające!!!
koniec, kropka!
kobiety! nie odchudzajcie się!
jesteście piękne!!!
a prawdziwe piękno pochodzi z wewnątrz...
nie ma według mnie bardziej zmysłowej i pociągającej kobiety nad tą, która akceptuje się w pełni i jest bardziej "okrągła" od "przeciętnie szczupłej" ;-)
pozdrawiam wszystkie puszyste kobietki :-)
Anonimowy pisze…
W samo sedno! Ostatnio schudłam niemożebnie, nie z mojej winy! Jestem przeciwniczką odchudzania sie i...

I każdymężczyzna zamiast zachwycać sie smukłą kibicią pytał sie z troską "Jadłaś cos?"

:-DDDD

Na szczęście teraz radośnie tyje i nikt nie bedzie sie mnie pytał o kwestie jedzeniowe;-p
Rana pisze…
Wolę być jako ten pączek (bez lukru) niż wieszak ;) Pączki chyba smaczniejsze?
Anonimowy pisze…
:]
lepiej być grubą i szczęśliwą niż chudą, głodna i wiecznie złą
matka (p)Olka pisze…
święta prawda! :-)
Anonimowy pisze…
Ja mam budowę tzw. normalną. Czuję się dobrze ze sobą, rozmiary biustu mamy jednakowe :)
Mój facet mnie pokochał, kiedy byłam ok. 7kg większa i wcale mu to nie przeszkadzało.
Jego zdaniem, kiedy facet patrzy na kobietę zbyt chudą, to nie może skupić myśli na bzykaniu, tylko chce jej dać jeść. Czy mówi to tylko, żeby mi sprawić przyjemność:) Może, ale i tak go uwielbiam :))
Pozdrawiam
Anonimowy pisze…
A wiecie, jaki byłby świat bez mężczyzn?
Pełen szczęśliwych grubych kobiet. :)))

Popularne posty